понеделник, 10 декември 2012 г.

„Меморандум на едно дете”



·        Не ме разглезвайте! Зная много добре, че не  мога да получа всичко, което искам. Аз само ви изпитвам.
·        Не се страхувайте да сте строги с мен! Аз го предпочитам. Това ще позволи да разбера къде ми е мястото.
·        Не ме насилвайте! Това ще ме научи, че силата е всичко. Аз ще откликна по-лесно ако ме убеждавате.
·        Не бъдете непоследователни! Това ме обърква и ме кара да се измъквам по какъвто начин мога.
·        Не ми обещавайте! Вие може да не сте в състояние да изпълните обещанието си. Това ще ме накара да не ви вярвам.
·        Не ме карайте да се чувствам по-малък, отколкото съм! Аз ще го компенсирам, като започна да се държа като „важна клечка”.
·        Не вършете неща вместо мен, които мога да свърша сам! Това ще ме накара да се чувствам като бебе и мога да продължа да ви използвам.
·        Не ме критикувайте пред други хора! Аз ще възприема по-добре, ако разговаряте с мен спокойно и насаме.
·        Не се опитвайте да обсъждате моето поведение в разгара на кавгата! По някои причини слуха ми в този момент е нарушен, а способността ми за контактуване още повече.
·        Правилно е нещата да са такива, каквито ”се изискват”, но е по-добре да поговорим за това по-късно.
·        Не се опитвайте да ме поучавате! Вие бихте се изненадали колко добре знам какво е „добро” и какво е „лошо”.
·        Не ме карайте да чувствам грешките си като грехове! Аз трябва да се науча да правя грешки.
·        Не искайте обяснение за лошото ми поведение! Понякога не знам защо съм се държал така.
·        Не забравяйте, че обичам да експериментирам! По този начин се уча.
·        Не ме предпазвайте от последиците! Аз имам нужда от опит.
·        Не позволявайте страховете ми да предизвикат безпокойството ви! Така ще се страхувам повече - вдъхнете ми смелост.
·        Отнасяйте се с мен, както се отнасяте към приятелите си и аз ще бъда също ваш приятел.Запомнете, че по-лесно се учи от модел.
·        Аз ви обичам много, обичайте ме и вие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар