четвъртък, 18 май 2017 г.

Открита педагогическа практика

На 16 май в четвърта възрастова подготвителна група за училище Надка Стоянова - главен учител проведе с децата ситуация на тема "ТРИЗ технологии и игри". Целта на ситуацията беше насочена към развитие на системното мислене и творческото въображение у 6 – 7 годишните деца чрез ТРИЗ игри и упражнения. Методите, които педагогът използва за реализиране на целта бяха:
  • „Мозъчна атака” - игра за намиране на външни и вътрешни ресурси за решаване на проблема;
  • Метод на системния анализ - Моделиране на работната седмица ;
  • Игра „Чудната къщичка“ - Сравняване на системите, откриване на системни връзки  и развитие на асоциативността;
    • Метод за стимулиране на творческото въображение на децата чрез комбиниране на различни двойки от думи: одушевен предмет- естествен свят и  неодушевен предмет-изкуствен свят;
    • творческа фантазия - етап на изобретателството;
    • приказка, компютърна презентация, интерактивни  игри, упражнения. 
    • С използването на интерактивната играчка Bee-Bot  се осъществи общуване, при което детето управлява пчелата и чрез нейното движение проверява своите умения, коригира командите при нужда и се учи само
























Визуално разписание на дневния режим в групата




Визуално разписание на правилата

Табло за добрите и лошите постъпки

Няма коментари:

Публикуване на коментар